ul. Mickiewicza 1
18-230 Ciechanowiec
tel. 86 277 11 45 fax. 86 277 10 66
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

www.ciechanowiec.pl

 

REGON 000527405

  • nr konta bankowego: 67 8749 0006 0000 1241 2000 0030 w Banku Spółdzielczym w Ciechanowcu
  • dla wpłat z zagranicy: IBAN: PL 67 8749 0006 0000 1241 2000 0030
  • SWIFT: POLUPLPR

 

Godziny pracy Urzędu Miejskiego:

  • poniedziałek, wtorek, środa, piątek od 7.30 do 15.30
  • czwartek od 8.00 do 16.00
  • w sobotę i niedzielę nieczynne

Sekretariat - piętro I, pok.15, tel. 86 277 11 45  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Burmistrz Ciechanowca - piętro I, pok. 15, tel. 86 277 11 45

Burmistrz przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy czwartek w godzinach od 10.00 do 16.00 (jeżeli czwartek jest dniem wolnym od pracy, interesanci są przyjmowani w następnym dniu roboczym).

Sekretarz Gminy - piętro I, pok. 14, tel. 86 277 11 45 wew. 20

Skarbnik Gminy - piętro I, pok. 20, tel. 86 277 11 45 wew. 30

 

Rada Miejska

Przewodniczący Rady Miejskiej i Wiceprzewodniczący przyjmują interesantów w każdy czwartek od 10.00 do 12.00, piętro I, pok. 17a, tel. 86 277 11 45 wew. 41

 

Referat Inwestycji

Kierownik - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 40
Ochrona środowiska - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 40
Zamówienia publiczne, fundusze unijne - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 40
Działalność gospodarcza - parter, pok. 2, tel. 86 277 11 45 wew. 31
Mienie komunalne - parter, pok. 2, tel. 86 277 11 45 wew. 31
Rolnictwo, Leśnictwo - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 31
Zagospodarowanie przestrzenne - parter, pok. 9, tel. 86 277 11 45 wew. 40

 

Referat Organizacyjny

Kierownik - piętro I, pok. 12, tel. 86 277 11 45 wew.16
Kadry - piętro I, pok. 12, tel. 86 277 11 45 wew.16
Archiwum - piętro I, pok. 11, tel. 86 277 11 45 wew. 19
Obsługa Rady Miejskiej - piętro I, pok. 17, tel. 86 277 11 45 wew. 41
Biuletyn Informacji Publicznej - piętro I, pok. 12, tel. 86 277 11 45 wew.16
Informatyk - piętro I, pok. 11, tel. 86 277 11 45 wew. 36
Szkolnictwo, stypendia, dodatki szkolne - I piętro. pok. 18 86 277 11 45 wew. 44
Miejski Portal Internetowy - piętro II, pok. 23, tel. 86 277 11 45 wew. 43
Współpraca z organizacjami pozarządowymi - parter, pok. 2, tel. 86 277 11 45 wew. 31
Ewidencja zabytków - parter, pok. 2, tel. 86 277 11 45 wew. 31

 

Referat Spraw Obywatelskich

Kierownik - parter, pok. 6, tel. 86 277 11 45 wew. 29
Ewidencja ludności - parter, pok. 6, tel. 86 277 11 45 wew. 29
Sprawy wojskowe, ochrona ppoż. - parter, pok. 6, tel. 86 277 11 45 wew. 29

 

Referat Finansowy

Kierownik - parter, pok. 8, tel. 86 277 11 45 wew.18
Wymiar podatkowy - parter, pok. 8, tel. 86 277 11 45 wew. 18
Księgowość podatkowa - parter, pok. 8, tel. 86 277 11 45 wew. 18
Księgowość budżetowa - piętro I, pok. 19, tel. 86 277 11 45 wew. 14

 

Urząd Stanu Cywilnego - piętro I, pok.16, tel. 86 277 11 45 wew. 25

 

Ośrodek Pomocy Społecznej:

Dyrektor - parter, pok. 5, tel. 86 277 12 57 lub 86 277 11 45 wew. 12 (przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 10.00–15.00)
Świadczenia socjalne - parter, pok. 4, tel. 86 277 11 45 wew. 27
Świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny, Karta Dużej Rodziny - parter, pok. 4, tel. 86 277 11 45 wew. 27
Świadczenia wychowawcze 500 +, 300+, dodatki mieszkaniowe i energetyczne -
parter, pok. 4, tel. 86 277 11 45 wew. 27
Główna księgowa - piętro II, pok. 24, tel. 86 277 11 45 wew. 34

 

Biuro Zamiejscowe Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem:

Geodezja, Budownictwo - parter, pok. 1, tel. 86 277 11 45 wew. 21
Komunikacja - parter, pok. 7, tel. 86 277 11 45 wew. 26

 

 

 

pasek