W związku z obowiązywaniem od 1 stycznia 2021 r. nowego harmonogramu odbioru odpadów w naszej gminie prosimy ponownie ustawić w aplikacji LuPe termin przypomnienia o odbiorze odpadów.
Poniżej zamieszczamy instrukcję dokonania zmiany w aplikacji mobilnej.
W październiku 2020 roku Urząd Miejski w Ciechanowcu uruchomił portal ciechanowiec-lupe.bit-sa.pl i aplikację mobilną Lupe, które umożliwiają dwustronną komunikację pomiędzy mieszkańcami a samorządem. Mieszkańcy gminy poprzez aplikację mogą zgłaszać zdarzenia i awarie w przestrzeni gminnej dotyczące np. awarii oświetlenia, dewastacji mienia, zieleni, ochrony zwierząt, odbioru odpadów, dróg, odśnieżania, ochrony środowiska, porządku i śmieci oraz wodociągów i kanalizacji. Każde zgłoszenie zostanie skierowane do załatwienia przez właściwego w sprawie urzędnika.
Dodatkowo System Lupe umożliwia:
- podgląd w aplikacji mobilnej i na portalu ciechanowiec-lupe.bit-sa.pl aktualnych informacji na temat harmonogramu odbioru odpadów w konkretnych punktach adresowych (do trzech) z wygodną wizualizacją w postaci kalendarza
- otrzymywanie przypomnień o nadchodzących terminach odbioru poszczególnych rodzajów odpadów
Aplikację Lupe można pobrać bezpłatnie na urządzenia z systemem Android w GooglePlay lub z App Store dla telefonu iPhone i iPada. Aplikacja jest również dostępna na stronie ciechanowiec-lupe.bit-sa.pl
System oferuje dwie możliwości logowania: jako użytkownik anonimowy lub zarejestrowany. Rejestracja odbywa się poprzez portal ciechanowiec-lupe.bit-sa.pl lub w aplikacji mobilnej za pomocą konta na Facebooku lub Gmailu.