Przypominamy o obowiązku złożenia oświadczenia o posiadaniu i użytkowaniu, zgodnie z założeniami, otrzymanego sprzętu komputerowego w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - granty PPGR”.
Oświadczenia można składać osobiście w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu, listownie na adres: Urząd Miejski w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec, z dopiskiem na kopercie „Oświadczenie - Granty PPGR” lub poprzez elektroniczną platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podpisane profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowalnym.
Wypełnione oświadczenia należy dostarczyć w terminie od 1 do 31 lipca 2023 r.