Zastępca Burmistrza Ciechanowca Magdalena Kondraciuk

Data urodzenia  18 kwietnia 1991 r.

Stan cywilny  panna
Miejsce stałego zatrudnienia  Urząd Miejski w Ciechanowcu

 

Wykształcenie

2007-2010 - Liceum Ogólnokształcące w Ciechanowcu
2010-2014 - Gospodarka Przestrzenna: Politechnika Białostocka, Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska - studia inżynierskie
2017-2020 - Zarządzanie Organizacjami: Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku - studia magisterskie
2019-2020 - Administracja publiczna: Uniwersytet w Białymstoku, Wydział Prawa - studia podyplomowe
2022-2023 - Przygotowanie Pedagogiczne: Wyższa Szkoła Nauk Pedagogicznych w Warszawie - studia podyplomowe

 

Przebieg kariery zawodowej

2014-2015 - Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem - staż
2016-obecnie - Urząd Miejski w Ciechanowcu
2021-2022 - Wyższa Szkoła Kadr Menedżerskich - wykładowca

 

Przebieg pracy zawodowej

Pracę zawodową rozpoczęła w 2014 roku jako stażystka w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Starostwie Powiatowym w Wysokiem Mazowieckiem. Następnie w 2016 swoją karierę zawodową związała z Urzędem Miejskim w Ciechanowcu, zaczynając od podstaw - od stażu, następnie pracując na stanowisku pomocniczym, urzędniczym, od 2019 roku była Kierownikiem Referatu Organizacyjnego, zaś od 2024 została powołana na stanowisko Zastępcy Burmistrza Ciechanowca. W roku akademickim 2021/2022 pracowała w Wyższej Szkole Kadr Menedżerskich jako wykładowca przedmiotu Ustrój Administracji Publicznej. Od 2023 roku pełnieni funkcję Opiekuna Młodzieżowej Rady Miejskiej w Ciechanowcu oraz koordynatora Młodzieżowej Drużyny Pożarniczej działającej przy OSP w Ciechanowcu.

 

Kompetencje Zastępcy Burmistrza

  • nadzór nad przygotowywaniem i prowadzeniem zadań inwestycyjnych
  • podejmowanie działań w zakresie pozyskania zewnętrznych środków finansowych na realizację inwestycji gminnych
  • nadzór nad realizacją zadań w zakresie planowania przestrzennego i strategii rozwoju Gminy
  • nadzór nad prowadzeniem procedury opracowywania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • nadzór nad realizacją zadań w zakresie planowania budowy, modernizacji i bieżącego utrzymania dróg na terenie Gminy oraz organizacji ruchu drogowego
  • współpraca z przedstawicielami zarządu dróg wojewódzkich i powiatowych w zakresie budowy, modernizacji i utrzymania dróg na terenie Gminy
  • nadzór nad realizacją zadań z zakresu ochrony środowiska
  • nadzór nad realizacją zadań w zakresie gospodarki nieruchomościami